keluargaku

keluargaku

Thursday, August 20, 2009

Selamat

Esok 22 Ogos kita semua mula berpuasa, so SELAMAT BERPUASA!
Dan anak-anak kita pun mula cuti sekolah selama seminggu, so SELAMAT BERCUTI kepada anak-anak yang bersekolah dan cikgu-cikgu kecuali cikgu Besar.....dan orang macam aku, mana ada cuti...... hehehehe

2 comments:

Kembara Kelana said...

fatie..
selamat untuk kau jugak..aku jadi tak sunyi duduk sorang sorang sebab kawan kawan kita dari smsj dll sentiasa contact dan menghiburkan.. senin ni aku bawak anak aku sorang, neman aku..

Aku Pengail said...

Fati.
Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak. Aku nak mohon maaf andai aku ada terlanjur kata, terlanjur tulis kat kau sekeluarga.. dengan kemaafan ini akan memungkinkan puasa aku diterima oleh Nya.