keluargaku

keluargaku

Monday, August 10, 2009

Azida

Hari Ahad 9 Ogos.....Azida singgah rumah aku. Dia dalam perjalanan balik ke rumahnya setelah berada di INSTUN selama 4 hari. Aku ajak dia makan tengahhari di rumah. Dia datang dengan 2 kawan perempuannya yg lain.
Aku cakap kat dia member kita asyik tanya kenapa dia senyap je sejak-sejak akhir-akhir ni, tak komen pun dalam blog...dia kata dia sebok sungguh, sampai nak jengok blog pun tak sempat...apalagi nak buat komen. Dia akan berulang alik ke INSTUN ni sampai 20 Ogos nanti...., kesian tengokkan dia...gitulah kalau dah pangkat tinggi-tinggi ye....

5 comments:

Aku Pengail said...

Sekurang-kurangnya dengan tulisan kau ni, aku tahu Azida sihat. Senyapkerana sibuk. Tu lah rentak kehidupan seharian diabad ini. Kau sebagai surirumah sepenuh masa pun sibuk gak. Aku rasa nak pencen awal..jual roti canai la kalau ada rezeki.

fati said...

Mesti kau pandai menebar roti canai ek...sebab kalau menebar jala ikan kau boleh, tentu roti canai tak jadi masalah...hehehe

pakroslan said...

Salam Fatimah,
ISTUN tu apa? ISTRI TUNGGAL? Kat mana tu?

fati said...

Hahaha...INSTUN tu, Institut Tanah dan Ukur Negara....takde kena mengena dengan isteri tunggal....Lan, Lan... ade je kau ni...

Kembara Kelana said...

istun tu isteri tunggang langgang bagio...masa dia mengamuk habis dia tunggang langgangkan rumah..azida pergi pujuk lah tu