keluargaku

keluargaku

Saturday, May 9, 2009

SELAMAT HARI IBU

10 Mei, Sambutan Hari Ibu ( dan birthday aku....hahahaha)

Buat wanita yang bergelar Ibu

semoga cerdikmu secerdik Aisyah
semoga cantikmu secantik Ainul Mardhiah
semoga pengorbananmu setinggi pengorbanan Sumaiyah
semoga ikhlasmu seikhlas Rabiatul Adawiyah
dan semoga tempatmu di syurga AlJannah...
Amin

9 comments:

Citra Alam said...

Tie ,
Selamat Hari Jadi ke 48 tahun .
Selamat Hari Ibu 2009 .
Semoga terus tabah mengharungi hidup sebagai wanita yang bergelar ibu dan isteri .

hafizah said...

Pati, semalam saya bagi tau Kak long, " Esok birthday Pati" Birthday Party sape?" tanya dia. "Birthday Pati, kawan mama." jawab saya.

"Ia lah, kawan mama yg mana satu? Kat mana partynye?"tanya dia lagi.

"Kawan mama Fatimahlah."

Oooooo....

fati said...

Terima kasih Imah dan Ha...baru balik dari One Utama...ayah dia celebrate kita pulak...hehehe

Kembara Kelana said...

Hadiah yang paling baik dari suami ialah pada pukul 3.30 pagi..fatie.. hahahaha masa budak dah tidur...
selamat hari jadi ke 49 faite..

fati said...

woit....pandai-pandai kau tambah umur aku ek Sop....hehehe, tahun depanlah 49! Mentang-mentang lah birthday dia belum sampai lagi....

Kembara Kelana said...

kau sebenornya dah 50 fatie..ikut tahun hijrah...aku saja bagi muda setahun 49, kau nak muda lagi...apapun kita ni fatie ikut tahun hijrah...hukum hakam dan sebagainya...

Azida said...

Salam. Amin......

Member Hj Md Sirat said...

Mana kau Fati? Senyap je.. Aku nak kau sampaikan Selamat Hari Guru kat abg Rosli..dari aku.

fati said...

Aku baru balik dari KL ni Bar .2 malam tidor kat hotel Royale Bintang. Abg Rosly ada pertandingan ITEX kat KLCC,(dia ajak aku sbb tak mau tinggalkan aku dgn ein berdua kat rumah) nasib baik menang dapat pingat perak semua, bangga giler NC.