keluargaku

keluargaku

Tuesday, March 3, 2009

Lagu lama.

"siapakah diantara kita
dengan rela menjadi pendusta
siapakah dulu membina harapan
dan siapa yg memusnahkan impian
tanpa sebab dan alasan
kau mainkan perasaan
bagai taufan
tiba-tiba datang dan menghilang...."

zuupp....!!!!sayu nya aku dengar korus lagu tu.
lagu lama, penyanyi Ibnor Riza kot. Sekarang ni aku suka buka radio sinar pulak sejak Kieran dah tak de kat era.
Tengah tingal sorang-sorang kat rumah sambil mengemas rumah, layanlah radio ni kejap, nak hilang sunyi sama. Tak sangka ek, lagu-lagu lama ni kalau dengar aje mesti terkenang cerita-cerita lama.....
Bila dah lekat liriknya kat kepala, susah pulak nak hilang....

3 comments:

Sukimin said...

betul kata kau....sekarang ni era dah macam tak releven lagi. ramai pendengar dah beralih ke sinar.

Kembara Kelana said...

aku...pun tersentuh dengar patah perkataan dalam lirik lagu tu, aku rasa eloklah lagu tu di simpan jangan di siarkan sebab ramai orang akan terluka..hahahaha

Azida said...

Salam.sop, lagu-lagu lama memang sedap didengar... ada yang membawa makna dalam hidup kita... hehehe