keluargaku

keluargaku

Tuesday, March 24, 2009

Komen

Bila aku buka blog ni, terkejut aku sebab dapat komen dari "mrs jannuri" dalam entri aku 'maulidurrasul' tu.....seronoknya! Tu betul-betul mrs januri ke atau wak januri sendiri? Terima kasihlah bebanyak kerana sudi jengok blog aku. Bukan apa, dengan itu kita sering berhubungan dan bolihlah mengiratkan siratulrahim dengan lebih kemas lagi....

InsyaAllah kalau ada kelapangan pulak boleh jugak kami ke Banting nanti sebab kat situ ada kau ( wak dan Salbiah) juga 'gajah'.....tapi kau orang pun janganlah segan nak ke rumah aku pulak. Gajah dah sampai kat rumah aku dulu...kau orang belum lagi....hehehe...

Masa Usop kat rumah aku dulu dia ada cakap mungkin dia orang nak buat MG untuk kekawan m1 kat Kluang....amacam kalau kita pun buat MG kekawan m2 pulak...hahahaha ( idea spontan!) Kalau betul, seronok jugak ek...buat kat rumah aku pun boleh! ( mesti kau orang kata jauh........!!!)

Anyway....terima kasih ye wak & Salbiah, komen-komen lah selalu kat blog aku ni...

4 comments:

Kembara Kelana said...

apa fati...kau buat apa tu..jangan lupa entrikan azida dan mimbar punya hari jadi

fati said...

Insya Allah...tapi 29 Mar tu aku kat Penang...ikut hubby pi bagi ceramah kat matrik Penang. Azida punya okay kot....tapi aku akan sms Mimbar ...

Member Hj Md Sirat said...

Nanti lah..insyallah aku akan bawak bini aku gi rumah Wak Jan.. nak makan pecel...!
Fati, Tempe Banting adalah tempe tersedap yang pernah aku rasa!. Jom kita pakat-pakat serang rumah Wak Jan?

fati said...

Bila kau nak pi serang rumah wak Jan tu Bar? Soundlah aku, mana tau kebetulan free, boleh aku joint sekali...hehehe