keluargaku

keluargaku

Tuesday, August 23, 2011

Buntu

Buntu aku memikirkan menu untuk berbuka puasa ni. Anak-anak aku tak mau berbuka dengan nasi putih. Kalau makan nasi putih dan lauk biasa, nampak terkais-kais, tersekat-sekat menelan nasi.
Aku dah kehabisan menu, nasi lemak, nasi tomato, nasi ayam, nasi minyak semua dah dibuat . Mee goreng, kue teaw goreng, mee hun goreng, yang merah, yang putih, mee bandong, mee hun sup utara, kanji, bubur nasi cina soto.... apalagi.
Ni nak kena pusing balik nampaknya menu ni. Salah aku juga rasanya...sebab aku pun sama macam tu....heheheeh

2 comments:

kembara kelana said...

buntu apa nak masak aku rasa tak adalah masalah sangat, buntu kalau masak orang tak makan...tu memang kena fikir...entah entah...

Abenx said...

salam kenal ^^
just a blog walker