keluargaku

keluargaku

Wednesday, August 10, 2011

Baju Raya


Baju along


lengan baju teman


lengan baju Ana


baju IQah


baju Ein



Di pagi bulan ramadhan yang hening ini, yang selalunya tenang, tiba-tiba tercemar dengan bunyi bising . Alamak...pekerja untuk renovate rumah dah mulakan kerjanya. Aku tak sangka pulak pakwe aku ni nak buat serta merta dalam bulan ramadhan ni..... habis lah rumah aku berkecah! Raya tahun ni mesti rumah aku huru hara.....
Aku baru saja selesai menjahit manik-manik pada baju anak-anak dan aku. Tapi yang hendak dijahit masih ada 6, 7 pasang lagi...sat lagi nak pi ambik dari kedai jahit tepi. Entah boleh siap ke tidak...tawakal je.
Isy!dah tak aman lagi rumah aku ni...bising! Eh....kat atas tu foto baju2 yang dah siap dijahit maniknya.... jadiklah....kalu nak upah orang....mak ai mati teman! Mahal!!

No comments: