keluargaku

keluargaku

Tuesday, December 15, 2009

MG Tg Malim

bersama isteri wak mimbar ( cikgu Rohaya) dan isteri wak Jan ( Sal serta anaknya)
Sorry sal...terlupa telur pindang, awak dah balik baru kita ingat..... terkilan rasanya....

bersama mimbar, wak Jan dan Zainudin
bersama Norlida Md ali serta suami dan Norela ( Norin) dan abg Razak


posing dengan yang aman ada jer....

juru kempen MG

dari kiri , abg Hassan Adli, Dr.Aziz Saim, en Roslan (suami kak Ajip) Kak Ajip (Razipah Mahmod) dan isteri Dr Aziz Saim
geng-geng lelaki
Iss ( Rosmala) dan suami datang hari sabtu sbb tak dpt hadir hari Ahad

Prof Dr Mazita Putih dan suaminya Hashim Dol, juga datang malam sabtu sbb tak dapat datang Ahad


Ini adalah di antara gambar-gambar kekawan yang datang MG kat rumah di Tg Malim. Gambar Norsham, Sukimin, Alimah dan Aini tak sempat nak di rakam..... gambar dengan Norlila masih di hp pakwe , tak sempat nak transfer lagi.....

5 comments:

Teja said...

akakkkkk... whoa! meriahnye... lega dh ye majlis selesai. dh blh luruskan kaki... hehehe

fati said...

Belum habis kemas lagi Teja..... meh tolong akak kemas....hehehe

Teja said...

bole3... teja tulun tgk ye, hehehe...

Aku Pengail said...

Fati..syabas..Majlis ko berjalan dengan sempurnanya..tak de cacat celanya..
Terimakasih dengan layanan ko gak.

Kembara Kelana said...

lain semua aku tak kisah...cuma yang gambar wak mimbar tangan ke depan macam bapak pengantin tu apa pasal? aku naik kompius pulak sapa punya majlis perkahwinan ni, wak mi bar ke bang rosli? hehehehehe...tu gaya skema namanya..