keluargaku

keluargaku

Sunday, February 1, 2009

1 FEB 2009 - DI RUMAH AZIDA


kaum lelaki

bergambar dgn Member dan isteri......nanti dgn kau pulak Usop!
( rendahnya aku...ke Member yg tinggi?)


kaum perempuan

Hari ni aku pergi ke Serdang untuk joint kawan-kawan lain kat rumah Azida. Seronok giler jumpa kawan-kawan lama lagi macam Hafizah, Norin, Norlida, Member suami isteri, Sukimin suami isteri, Md. Nor dgn Said ( datang single...ewah!). Tapi terkilan jugak sebab, Sadiah, Iss, Ogy, Aini dan Faraza tak dapat joint...., entah bila lah pulak boleh bersua muka dgn Sadiah dan Faraza...
Azida sediakan laksa Johor dan nasi tomato....sedaaaap!! Rugi siapa tak datang tu....

5 comments:

Member Hj Md Sirat said...

Fatimah dh mengecut la Sop!

Kembara Kelana said...

sudahlah kau orang..malas aku tengok.. aku start bertugas di pulau tioman 1 feb. waktu kau makan nasi tomato aku dalam bot, tengah nagis...

fati said...

Bar, kesian Usop Bar, sampai tak mau tengok gambar.....hehehe

Sebenarnya aku tak mengecutlah, cuma merendang aje...hehehe, sebab tu tak ada jodoh dgn orang tinggi-tinggi, dapat pun yg sama rendang je....

Azida said...

Salam. Fati.. bukan sama rendang... tu namanya sama sepadan...

Usop, jangan le nangis, nanti kami buat rancangan ke tioman pulak..

Kembara Kelana said...

tak payahlah ..ingat aku kat tioman ni...kau makanlah nasik tomato tu ramai ramai, lepas tu hantar gambar, lepas tu bergambar, kemudian tanya sapa tinggi sapa rendah...lepas tu mg lagi, hantar lagi..biaolah aku bawak diri kat sini,,,hu hu hu hu