keluargaku

keluargaku

Monday, December 29, 2008

Melayan Emak dan Adik dari Johor.

Wan , along dan iqah posing kat Genting Highland

kami tujuh beranak ( tok tolong tangkap gambar for the first time in her life)

mak dengan anak2 pompuannya.

ein tengah naik 'reindeer cruiser'

mak dgn tok dan ein naik 'cable car'

lepas berendam di hot spring Sungkai

mak dan aku berendam kaki kat air panas 35 - 38 darjah c

mak, iqah, aku dan ein di KLTtower

naik LRT

wan, iqah, ein, Danish, tok, Hakim, Pak tam

eh...dgn mak tam pulak..

Pagi Krismas, adik , isterinya dan anak-anaknya serta emak aku tiba dari Johor untuk menziarahi kami di Perak. Esoknya, aku bawa mereka semua ke Hot Spring di Sungkai. Along jadi drebar sebab ayahnya ada meeting .
Hari sabtu kami bawa mereka semua ke KL ( adik ipar teringin nak naik KL Tower dan LRT ). Seharian kami di KL hingga larut malam...letih sungguh.
Ahad selepas solat subuh kami bersiap untuk ke Genting Highland pula. Bawa adik dan mak naik 'cable car'. Anak-anak yg seronok sangat (ayah tak seronok sbb duit habis banyak). Aku baca doa akhir tahun dan awal tahun dengan mak di surau di Genting Highland...break record tu..kami gelak dua beranak.

3 comments:

kembara kelana said...

aku dah tengok dalama banyak gambar kau fati..kau memang pandai kontrol lawa kau...aku suka melihat kebahgiaan kau sekeluarga..semoga kau terus menikmati kegembiraan dunia dan akhirat..kontrol fati kontrol..

fati said...

Aku tak kontrol lawa lah....aku kontrol makan je. Tapi sejak duduk kat Tg Malim ni pipi aku dah naik macam pau Yik Mun Tg Malim ......

fati said...

Bar, alhamdulillah, memang ke dua ayah emak aku masih ada, gitu juga dgn ayah dan mak mertua .Dulu aku tinggal dgn nenek sbb tu panggil nenek 'mak'.Nenek dah tak de, mak pun baru setahun solo (bapa tiri dah meninggal), sbb tu aku boleh bawak dia duduk rumah aku kejap ( katanya nak balik Johor cuti raya cina nnt). Dulu tak merasa, kerana suaminya tak izinkan. Aku cuma nak gembirakan hatinya selagi ada hayat dia...