keluargaku

keluargaku

Monday, January 16, 2012

Berkecamuk!

Aduh mak ai...berkecamuk rumah aku yg kat tingkat atas tu.
Lepas Wan dan Zul tolong cat bilik Ana ( dulu  warna pink, ni tukar pi warna kuning air pulak), taklah aku kemas lagi sebab pakwe tu nak dok alih kipas dan lampu di siling.
Semalam baru siap alih kipas dan lampu siling. Habis kena alih semua barang-barang dalam bilik Ana. Penuh kat hall atas tu . Bila aku nak kemas, pakwe kata biar sat sebab nanti depa nak mai pasang almari pulak.
Lepas tu entah minggu bila pulak nak pasang air con pulak.
Isy, tak boleh kemas situlah jawabnya. Tunggu tuan punya bilik tu balik jelah baru kemas.
Pening kepala aku tengok benda-benda yang berkecamuk ni!
Kepala aku pun jadi berkecamuk.
Tapi aku tengok pakwe tu relek je... aku ingat dia tak kesah, tup-tup dia suruh aku tarik mai almari  pi masuk bilik aku! Huh? Boleh patah pinggang aku....  (dia ingat bini dia ni muda lagi ke?)

No comments: