keluargaku

keluargaku

Thursday, March 13, 2014

Mula semula

Wah, jakel dah lama hantar sms (berkali2) tentang sale untuk raya.
Aku buat derkkkkk je!
Tetiba anak dara aku sound," mak tak mau buat baju raya ke tahun ni?"
Haah ye........
Aku kena jahit baju awal- awal sebab......
1) nanti Ana nak pindah ke UMP, pertengahan mei nanti
2) along nak bersalin pertengahan bulan Julai nanti dan akan berpantang di rumah aku
Dan Ikah dah sebok kat UIA, x boleh nak bantu aku potong dan jahit baju lagi! Huaaaaaa.......

Kalu macam tu, cuti sekolah minggu depan aku kena pi beli kain.
Kalau dua pasang sorang.......... Aku, ikah, ein, amilia.......
Pakwe? wan? Along.?......emak kat kampong...... Alamak.....tema apa ye?

Tak boleh jadi, tak boleh jadi.... kena mula semula jahit baju nih......

No comments: