keluargaku

keluargaku

Monday, October 7, 2013

Headband untuk cucu

Masa duduk kat UK kejap dulu dan bersalinkan Iqah di sana, seronok sangat beli barang-barang untuk baby. Di sana ada banyak choice dan murah-murah. Antaranya headband. Macam-macam fesyen topi dan headband aku beli untuk Iqah ketika di sana.
Bila cucu aku lahir, aku mula suka nak beli barang-barang baby semula. Antaranya headband. So, datang idea mencurah-curah nak buat head band untuk cucunda khairina aisya yang bambam. Aku buat gunakan kain lebihan perca , lace dan renda. Ada yang aku bubuh batu sikit nak naikkan seri.
Nampaklah sikit macam gugirl bila dikenakan dengan headband di kepalanya.....
(Pakwe aku jealous bila aku asyik sangat buat headband untuk cucu kami ni.... hihihi)

tengok! cucu teman dah pandai posing!


No comments: