keluargaku

keluargaku

Thursday, December 1, 2011

Aktiviti cuti sekolah 2

Tak sedar dah 2 minggu cuti sekolah berlalu.
Di Perak ni durian tengah melambak. Demam dan influanza pun tengah merebak.
Weekend sudah anak menantu balik rumah, demam.....
Kami berkumpul di Tapah, anak sedara kawin, orang jamu macam2, kambing, ayam ,daging  termasuklah durian, rambutan....


ni rombongan cek kiah nak antar pengantin bersanding
 ni masa malam berinai



Durian Tapah di bawa ke TG Malim, aku bertanak pulut sakan, depa berjamu pulut dengan durian pulak. Hari selasa Ein panas badan, demam.... aku ketat hidung, selsema then demam sikit. Iqah pening.... Pakwe panas badan jugak...cuba beratahan, tapi bila ketat idung, minta ubat juga akhirnya. Pi klinik ambik ubat, then ari ni amilia pulak panas badan...... habis dah satu rumah kena! Sat lagi nak turun KL, ada majlis sambut menantu pulak kat Cheras, takut pulak kami jadi ajen penyebar demam! Tak pergi , tak kena pulak!

1 comment:

Ahmad Kassim said...

alhamdulillah, semua selamat :)

semoga berkekalan lah yee..