keluargaku

keluargaku

Monday, November 22, 2010

Jalan-jalan cari makan


Aku dan Ana tengah tengok menu


pening kepala kami nak pilih menu, tak tau yg mana sedap


Aku cuba rasa nasi mandy kambing pakwe,
boleh tahan juga...1 pinggan boleh makan 3 org! banyak giler!


kami minum air botol arab...apa ke nama dia?


Wah! Perut dah kenyang....rasa nak melengkor je, macam ular sawa....


Ana berhajat nak belanja kamai makan satu keluarga. Dia nak ajak makan kat tempat yang tak pernah kami pergi. So, aku called Membar, dia ni handal bab tempat-tempat makan yang sedap. So, last-last, kami pilih ke al Rawsya Ampang, nak cuba makanan arab pulak.

3 comments:

Za Nans said...

wahhh... bestnye akak... kat mne tu?

fati said...

Kat jalan Ampang Za, lorong damai 7. Tapi kata wak Mem kat seksyen 7 Shah Alam lagi sedap.....

norlilasamad said...

Fati, tempat tu mmg sedap makanannya. Antara tempat favourite kami sekeluarga kalau ke KL. Tak cuba dessertnya?