keluargaku

keluargaku

Tuesday, May 31, 2011

Buat Persiapan


Ni tudung yang aku jahit untuk Ana pakai masa hari pertunangan nya nanti


Ni bunga dulang yang aku buat untuk hantaran Ana..



Hah! aku menarik nafas lega bila beberapa persiapan untuk majlis pertunangan Ana sudah aku selesaikan. Antaranya ialah bunga dulang yang berjumlah 8 biji. Aku buat mengikut kehendak Ana yang suka gaya ala English dengan warna-warna pastel. Dia tak suka ( aku pun!) dengan reben-reben yang terlampau. Inilah antara hasil nya....

Sebelum tu aku dah siapkan tudung yang sepadan dengan bajunya. Percubaan amatur aku! Dan nampaknya Ana suka....itu yang penting! Tapi lepas tu dah anak-anak aku suruh buat kat baju depa pulak....., hai makin rabunlah mata aku! Depa suruh jahit macam tudung tu kat baju raya depa nanti! Hmmmm...

No comments: