keluargaku

keluargaku

Tuesday, April 13, 2010

Ein bersukan

Tengah beratur , tunggu giliran nak lari

Ni tengah beratur main game bawa bola dgn kayu hoki
Ein yg depan sekali ...
Tu dia masuk lari pecut ( yg pakai tudung berbaju putih)
Dapat tempat ke 3...




Syakireen @ ein anak aku yang kecik sekali. Badannya kurus. Kalau depan orang, nampak macam pemalu. Tapi dia sebenarnya lincah. Suka menari ( tu darah seni mak dia...hahaha) dan tak tau duduk diam.
Baru-baru ni sukan sekolah dia, dia suruh jugak aku datang ke sekolah, katanya dia masuk lari. Untuk tak menghampakan hatinya aku pergi. Tak sangka pulak dia masuk lari pecut ( haa...yg ni ikut ayah dia !) Dapatlah tempat ke 3...jadilah. Kalau diasuh betul-betul tu boleh jadi macam ayah dia....hehehehe

1 comment:

Kembara Kelana said...

tahniah eiennn
dah besar jangan kuat lari..susah nak kejar..